1 januari 2008

Gelukkig Nieuwjaar!


Iedereen goed 2008 ingekomen? En lekker brak allemaal, of zijn er nog mensen die lekker 'verantwoord' bezig zijn geweest, en geen alcohol hebben gehad en tijdig zijn gaan slapen. (bestaan die?)

Hier is de familie ietwat moe, en liggen allemaal behalve 'moi' nu dus te pitten!


Gisteren samen met vrienden oudjaar gevierd en samen 2008 verwelkomd. Die begon al goed omdat Frank drukker was met de (nep)champi open te krijgen dan zijn vrouw een fijn nieuwjaar te wensen. (hij leeft nog hoor) En dat had ie eigenlijk wel kunnen laten, want wat een bocht! Ieghh............echt te smerig voor woorden, doe mij maar wijn van de Appie voor 1,19. veel lekkerder. En het was ook supergezellie met onze vrienden eten, drinken, praten, blackjacken en vooral lachen, heel veel lachen. (en omdat ik ze lief vind en graag wil dat ze mij dit ook blijven vinden, heb ik maar geen foto's van deze avond geplaatst op mijn blogje, dat kan nl tegen sommigen gebruikt worden!)

En nu even sentimenteel worden.....................
Het jaar 2008, (weer) een bijzonder jaar.

Het jaar waarin onze lieve vriendjes Nederland gaan verlaten om zich in Kaitaia, Nieuw-Zeeland te gaan vestigen. (en wat zullen we ze missen!)
Het jaar waarin Frank en ik 5 jaar getrouwd zijn.

Het jaar waarin ons jongste kuikentje Tygo alweer 1 jaar oud wordt (en dus baby-af is!) en Nina alweer 3 jaar en dus een echte peuter.

Het jaar waarin Luuk 4 jaar word en voor het eerst naar de Basisschool gaat. (snif wat word ie snel groot!)

En natuurlijk niet te vergeten:
Het jaar waarin ikje 30 word!


Nounou zo te lezen hebben we het weer druk dit jaar, voordat we het weten zitten we alweer in 2009! Of loop ik nu wel erg op de zaken vooruit??


Nou ja, in ieder geval voor iedereen een zaaaaalig en gezeeeegend 2008!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi zusterlief even een korte reactie van je beide zusters.
ga vooral zo door met schrijven we genieten enorm van je.
het is erg plezierig om te lezen.
dikke kus en tot gauw.

Marloes zei

Wat lief! Ben voorlopig nog lang niet klaar met 'bloggen' Kan alleen niet beloven dat ik op frequente basis een bericht zal plaatsen (maar ach als mijn zussen, weten jullie ook wel beter ondertussen)
Dikke kus van jullie 'kleine' zusje.

Anoniem zei

Het is altijd leuk om jullie verhaaltjes te lezen en zo op de hoogte te blijven van het wel en wee van de familie.
Ik vind ook dat de tijd veel te snel gaat. Luuk die dit jaar al naar de basisschool gaat en mijn jongste die 30 wordt, dan krijg ik ook wel het gevoel dat ik oud aan het worden ben. Maar je bent zo oud als je je voelt zeggen ze.

Zie je gauw weer.
Liefs Jaap en Mam