10 januari 2008

Afscheid


Afscheid nemen is niet leuk. Nu had ik ook niet verwacht dat ik zou staan juichen als de familie Buiten-Froom met zijn viertjes deze landsgrenzen zou verlaten, maar toch.

Ik meen altijd een bikkel te zijn, maar stiekem ben ik een emotioneel, gevoelig type (of heet dit nu vrouw, dan ben ik labiel nog vergeten te noemen *geintje*)

Met zijn vieren kwamen ze nog 1 keertje spelen bij huize Sonderen. Leuk en gezellig en veels te kort! Toen Carla buiten de omgevig in zich op stond te nemen en mijn kids afscheid namen van hun kids, schoot mammaloet toch echt even helemaal vol! Nina was echt enorm lief enthousiast aan het zwaaien naar Rob en Carla, Mees en Douwe, samen met Luuk.


De volgende ochtend (of beter gezegd nacht. om 04.15 ging nl de wekker al) op weg naar Schiphol was het een drukke boel en best gezellig , als je alle rode waterige oogjes niet meerekent. Tot het moment dat ze richting Douane gingen. Ik hield het best droog totdat Carla mij ging knuffelen! ook Frank hield het niet droog, en wie Frank een beetje kent weet dat dit vrij uniek is! Na ook Rob, Mees en Douwe te hebben geknuffeld, hebben we samen even lekker tegen elkaar aan staan huilen. Zwaaienzwaaien nog meer zwaaien.............. en toen waren ze echt weg. Op weg naar het grote avontuur dat Nieuw Zeeland heet. Wat zullen we ze missen!


Owja maar het was niet alleen een groot tranendal hoor, het afscheidsfeest was echt beregezellie! Al vraag ik me af hoe hoog Frank zijn alcoholpromillage was naderhand. En de cakejes/mufins waren erg lekker en goed gemaakt (al zeg ik het zelf)


4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi jullie
hier even een bericht uit het eenzame en druilerige Lelystad...... ach ja zo gaat het nu eenmaal.
De een heeft veel zon,
de ander regen.
soms vindt je een pet naam
en soms zit het tegen ;-)

Gonny

Anoniem zei

hey lieve schatten!!! Troost je, momenteel ben ik zo verbrand dat ik ook huil. Of toch zo'n lief stukje tekst, van mijn liefste vriendinnetje? Ook rob en ik storten enigzinsin, de douane voorbij...( en wij zijn geen vrouw!) Dikke kus!!!!

Anoniem zei

Hallo

Valt niet mee he afscheid nemen en helemaal niet als ze zo ver weg gaan. Als je een praatje nodig heb, je weet ons te vinden zowel telefonisch als persoonlijk, we zijn er voor jullie.

Liefs uit Enschede

Anoniem zei

Hoi lieve mensen,
Heel begrijpelijk dat jullie het moeilijk hadden/hebben. Niemand zwaait graag zulke goede vrienden uit, om niet te weten wanneer je elkaar weer gaat zien.
Wij zijn er voor jullie, voor een praatje, een schouder om uit te huilen, of iets waar jullie behoefte aan hebben in deze tijd.

Dikke kus en knuffel uit Zutphen.