2 april 2008

Update

Wat nieuws te melden? Neuh niet echt eigenlijk. Maar ik dacht: " Kom laat ik eens even een berichtje op mijn blog plaasten, want het is nu wel weer een poos gelden dat er wat gepost is."

Owja de beloofde update qua verbouwing: Geen nieuws! Sjongejonge wat doen de aannemers er lang over om met een offerte te komen zeg. Jaha wel een vage toezegging dat het binnen ons budget moet gaan lukken. Dat klinkt mooi, maar toch wil ik dat graag eerst even op papier zien.
Vooral wat er precies wordt gedaan voor dat bedrag. Zo meteen zit ik met een halve bijkeuken en keuken, mogen we de rest zelf gaan doen. Nu is Frank natuurlijk superhandig (ahum) en ik natuurlijk helemaal! (ahum-ahum) Nouja een beetje schilderen en behangen moet lukken! maar dat is natuurlijk pads de afwerkende fase, dan moet dat ding er eerst wel komen!!

Verders weer eens frustraties wat betreft het 'consternatiebureau.' Tygo valt bijna van de curve af (goh waar hebben we dat toch eerder gehoord) en nu maakt de wijkverpleegkundige zich ernstig zorgen! Pardon? Hij eet als een kleine bootwerker, en tja dat mamma nu 'toevallig' niet lang en slank is (zoals pappa) wil niet zeggen dat hij die aanleg niet heeft. Morgen maar eens even bellen naar die muts en vragen wanneer ze voor het laats een bijscholing heeft gehad. Want haar kennis lijkt nogal tekort te schieten en dan vooral op het gebied van borstvoeding. (tja wie voedt er dan ook langer dan 6 maand hé, dan snappen ze het niet meer hier bij het cb)
Echt waar, ik geloof dat ik gewoon helemaal niet meer ga. Zou beter zijn voor mijn bloeddruk.
Verder gaat het prima hier bij de Familie Sonderen. Tygo krijgt tand nr 5 (en is dus lekker chaggie) en Nina zit lekker te peuterpuberen, en Luuk wordt een wijze (lees:bijdehand) kleuter. Dus je leest, wij vermaken ons wel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, het blijft leuk reacties geven en lezen. Hoe is het nu opgelost met Nina's klasje???? Mees is aangemeld voor de FotoVakSchool. En wat vervelend dat ie aannemers als ze geld ruiken fanatiek zijn en als ze wat moeten doen je zo lang laten wachten! Lijken wel Nieuw Zeelanders! Tot zo ver tot Skypesssss

Robje

Anoniem zei

Via deze weg probeer ik contact te zoeken met Nina!
Lieve Nina,
Dank je voor je lieve reactie op mijn eerste echte fotoalbum/expositie. Ik wil ook wel met je trouwen voordat ik beroemd ben ( want misschien ben ik dan ook wel dood). Weet je mamma wel dat je dan ook een kiwi wordt??? Of doen ze het d'r om? Ik vraag je wel als ik de woordjes in de goede volgorde kan onthouden....( en de ring komt als ik iets meer zakgeld krijg)
Kusje, je Mees