9 april 2008

Bijna 1 jaar


En ik kan bijna zelf gaan staan. Met hulp van mijn pappa en/of mamma sta ik graag op de bank over de rand naar buiten te kijken. Nouja dat probeer ik hen wijs te maken, het leukst is namelijk om speelgoed mee te nemen de bank op, en die in de vensterbank te laten vallen. Per ongeluk natuurlijk (ahum) en tja dan moet je het natuurlijk wel netjes opruimen.

Dan klim ik dus (via mamma of pappa, handig!) over de rand van de bank om het te pakken. Wel kinderachtig dat ze me dan tegenhouden zodat ik niet in de vensterbank donder (wat denken ze eigenlijk wat de bedoeling van deze actie is, duh....)

En als pappa en mamma niet in de buurt zijn (of zo flauw zijn om me niet op de bank te helpen) dan doet de Nijntjestoel het ook prima! Nijntje is namelijk erg lief! Ik wil Nijntje aaien en kusjes geven en dan moet ik wel op de stoel klimmen. Tja en dan sta ik zo half-half. Moet je mijn ouders eens horen dan! Net of het zo bijzonder is, gaan ze me grote jongen noemen en kusjes geven (vooral als ik omdonder en tegen de deur val met mijn hoofd) Pappa belt mamma ervoor op enzenz.

Sjonge wat zijn ouders raar soms!


Owja mamma heeft nog de tijd gevonden om een filmpje te maken, dus die kunnen jullie ook bewonderen.

5 tandsBijtje,

Tygo



6 opmerkingen:

Anoniem zei

WIE is dat jongetje? De laatste keer dat wij keken, was het een baby!!! HELP!!

Anoniem zei

carla dus...(blond, sorry)

Marloes zei

Groot is hij al hé! Een heel binkie, zeker nu hij geknipte haartjes heeft.

Anoniem zei

Hoi Tygo,

weet je wat het ergste is? Papa's en mama's worden nog erger !!!! Dan willen ze dat je dingetjes moet gaan doen zoals luisteren, netjes eten, en later als je wat groter bent naar het potje enzo. Papa's en mama's zijn rare wezens. wen er maar vast aan, want je komt er nooit van af. Vraag maar aan je grote broer en zus.....succes

Rob

Anoniem zei

Lieve Rob,

Bedankt voor de waarschuwing! Ik heb het inderdaad maar eventjes nagevraagd bij mijn broer en zus. Je hebt gelijk! Ze zijn best veeleisend hoor, ouders. Maar gelukkig wel lief! (en ik kom er nu nog redelijk goed mee weg, als ik dwars ben, voordeel van zo 'klein' zijn, dus daar profiteer ik nog maar even van!)

Lebberkusje, (want dat ik sinds kort ook)
Tygo

Anoniem zei

He hoi,

Moesten wij niet al eens mailen sinds begin januari ??????
Ze zouden hier eens een mailformn in moeten zetten, want ik ga, met het oog op spam, hier geen mailadres plaatsen.
Ik zou zo zeggen; probeer het eens hier, want ik heb ook geen mailadres van jullie !!

http://www.derksenonline.nl/ (en klik dan op e-mail.)

Arjan