16 oktober 2007

Update werk

Zo alweer 2 weken geleden dat ik een berichtje heb geplaatst op dit blogje. De tijd vliegt als je druk bent hé. Hoe cliché ook, het is wel waar.
De 1ste 2 weekjes van m'n nieuwe job zitten er alweer op, dus hier een update: Ik vind het leuk! Lekker een beetje je eigen gang gaan................JIPPIE!
Betaald sporten, ipv van ruim 40 euro kwijt te zijn aan de sportschool krijg ik nu geld toe!)Ondertussen lekker naar je favoriete muziek luisteren op mijn mp3-speler en ook nog eens een lekker zomers kleurtje behouden op mijn snoet.

Oké ik zal best eens een keer lopen te mopperen (lees schelden) als het regent dat het giet, of als het hard waait of ijzelt maar tot nu toe ben ik erg tevreden met postbezorger zijn!
Enig minpuntje is de enorme spierpijn die ik nog steeds heb en de pijnlijke hand door het post vasthouden.
Maar een lekker lang weekend doet wonderen voor allebei deze 'kwaaltjes' en het is natuurlijk ook een kwestie van wennen voor mijn lijfje die nogal luiig is geworden door de weinige beweging die ik had de laatste jaren. (en 3 keer vlak op elkaar zwanger geweest zijn is ook niet het beste voor m'n lijfje)

Morgenmiddag mag ik weer aan de bak, eerst 2 dagen opleiding voor een nieuwe wijk, en daarna weer zelfstandig lopen.
Dus even tussendoor bij mijn schoonmams een bakkie thee doen, plassen........ en mijn jongste zoon voeden als hij wakker en hongerig is, zit er voorlopig even niet in.

Geen opmerkingen: