2 oktober 2007

1ste werkdag

Pfoe hé..................... het is dat je voor een berichtje typen niet zo heel veel onderdelen van je lijf nodig hebt maar anders.................
Nou de 1ste werkdag zit er dus op en ik ben helemaal munt! Wat een afstanden leg je af per fiest en te voet zeg. En ondertussen moet je ook je koppie erbij houden, zodat je wel de juiste post bij de juiste adressen bezorgd (dat wordt namelijk wel gewaardeerd door de geadresseerden) En nou had ik ook nog de grootste wijk van oost. Dus ik ben er wel even zoet mee. Normaliter staat er 3 uur en 5 minuten voor. Nou die heb ik zeker nodig en nog wel een uurtje extra, voordat ik alles onder de knie heb. Vandaag mocht ik meelopen met een collega postbezorger, die me alles uitlegde, het fijne was dat ik ook meteen mee mocht lopen en dus zelf ook post bezorgen en ze legde me de wijk qua handige volgorde ed mee.
Nu was vandaag ook de folderdag, dus dat is natuurlijk ook wat extra werk aangezien je dan echt alle huizen mee moet pakken, tenminste als ze niet zon flitsende mooie nee/nee of nee/ja sticker hebben (en dan niet die van BNN's Nu we er toch zijn!)

Tja alle begin is moeilijk, maar ik denk dat jullie me de rest van de week toch zullen moeten missen qua blogje, want dan lig ik of voor pampes op de bank, in bed, of te weken in bad!

Geen opmerkingen: