9 september 2007

Schilderen

Iemand connecties met de weergoden? Ja?? Nou dan bestel ik: droog weer, af en toe zon en een graad of 19. Want zo gaat het natuurlijk niet opschieten hé.

De 1ste week vakantie zit er alweer op, en zijn we al opgeschoten met schilderen? Nee dus.......
Het weer wil nu niet bepaald meewerken, telkens als wij tijd hebben, regent het, en zijn we druk is het droog. Nouja wij......... het is nu dus zo dat Frank schildert en ik de kids entertain. niet omdat ik niet wil schilderen hoor, maar ik heb gewoon hoogtevrees en weiger dus gewoon om zo hoog op een ladder te gaan staan.
Hallo!, weet jullie hoeveel meter dat is? Ja doei, ik heb echt geen vrijwillige doodwens hoor, dan maar lelijke kozijnen. Dus gelukkig heb ik zon ontzettende stoere (grapje!) vent die dat wel durft.
Maar als Frank (eindelijk) klaar is met de bovenboel, dan moet ik eraan geloven en mag ik beneden de kozijnen en deuren van een likje verf gaan voorzien.
Jippie, ik heb geen hekel aan schilderen, maar je (nou in ieder geval ik) wordt er zo vies van! Op de een of andere manier zit er meer verf op mij aan het end van de rit, dan op de kozijnen.

Dus als er iemand nog gigantisch veel talent voor het schilderen van de buitenboel heeft, en de komende weken geheel belangeloos wil komen schilderen hier, dan ben je van harte welkom!! (voor eten word gezorgd) Bel of mail!

Geen opmerkingen: