11 september 2007

Binnenpret




De tip voor als je even weer terug wilt naar je kindertijd, is een dagje of dagdeel Binnenpret.

Voor diegene die niet weten wat Binnenpret is, nou dat is een
indoorspeelparadijs in Lievelde.

Het is echt een waar walhalla voor kinderen, ook voor de kleintjes. Er is zat te zien en te beleven, en als kers op de taart, krijg je patatjes en een ijsje en heel veel ranja! (als pappa en mamma tenminste het basispakket nemen)

Ook voor pappa's en mamma's is het er goed toeven want je kan overal in op en onder samen met je kids.

Lachen geblazen vooral als mamma bijna klem zit tussen een of andere constructie..... gelukkig wel gemaakt van een zacht materiaal, dus met een beetje doorduwen past (zelfs) mamma er ook tussendoor.

Sluipdoor kruipdoor en vaak verdwalen, vast staan en weer terug moeten klimmen en klauteren omdat het toch niet de weg was richting glijbaan.

Leuk, dat was het zeker en bijkomstig voordeel, ik hoef de komende tijd niet meer naar de sportschool!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He hallo zussie...

Lachen joh jullie blog.
Leuk om dit allemaal te lezen en zo op de hoogte te blijven van het wel en wee van mijn zussies leven.
Ik wens jouw/jullie ontzettend veel plezier en succes met het schrijven van deze blog. Ik hoop nog vaak van deze geweldige verhalen te kunnen lezen.

Kus van Kaatje.

Anoniem zei

Hoi hoi,

Leuke blog hoor.
Wij hebben ook zo'n speelparadijs voor kinderen hier in de buurt. Kinderen is gratis entree maar ouders moeten betalen. Mijn nichtje was daar ook helemaal thuis door het dolle heen.
Ga vooral door met loggen zou ik zeggen.

Groetje yvonne