19 september 2007

Neopets

Jullie zullen wel denken. Hebben ze bij de familie Sonderen niks meer meegemaakt de afgelopen tijd? Jawel hoor, maak je maar geen zorgen hier is alles oké. Maar er is iets anders aan de hand en wel het volgende:

Ik heb gewoon weinig tijd over. En dan niet omdat de kids druk zijn of ik nog steeds aan het schilderen ben (nouja dat eigenlijk ook wel), maar ik heb een nieuwe verslaving namelijk Neopets!
Voor de mensen die er onbekend mee zijn, dit is dus een soort van virtueel huisdiertje, waar je van alles mee kan doen en voor kan kopen. En om dingen te kopen heb je geld nodig, en hoe krijg je dat geld? Nou door spelletjes te doen. Leuke/verslavende spelletjes.
Dus als het grut eindelijk op bed ligt, zit ik achter/voor (doorhalen wat van toepassing is) de computer.


Dus ben je me tijdelijk even kwijt, zoek me maar niet, ik ben namelijk druk met de verzorging van ons 6de gezinslid, mijn virtuele pet: Lunigo!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,hoi....

Vervelen deed je je al niet, maar nu met je nieuwe huisdier heb je het zeker erg druk...hahaha
hoe is het verder met het schilderen? Lukt het allemaal en wordt het mooi?
Ik kom wel een keer kijken.

Liefs uit Zutphen...

Anoniem zei

Zegt mij niets die neopets.
Maar het concept wel. Heel veel plezier met je 6de familie lid. hihihihi.

groetjes

Anoniem zei

Leuk naam heeft je huisdier. Ik kan wel raden hoe je daar op gekomen bent.
We moeten binnenkort weer eens een afspraakje maken.

Liefs en Groetjes uit Enschede