3 oktober 2008

En ook nog......

Zou ik het toch door alle verbouwings-perikelen, bijna vergeten.
Ik heb een nieuwe baan!! Nu weten de meesten van jullie dit al wel, maar toch ook maar even een stukkie erover 'bloggen'.
Per 15 okt, ben ik in dienst van stichting De Lichtenvoorde. En wel als medewerker logeerhuis.
De intimi weten wel dat ik op 10 juli (de dag van het Doe Maar concert in Ahoy) daar een sollicitatie heb gehad en toen helaas het niet was geworden. Maar wel met de mededeling dat ze me zeer geschikt vonden voor het werk en me in gedachten zouden houden bij evt volgende vacatures.
3 weken geleden werd ik ineens gebeld door de clustermanager, of ik nog steeds interesse had in een baan in het logeerhuis? Dan was ik bij deze aangenomen!!
Ik wist niet meer wat te zeggen. (en wie me kent weet dat dit vrij weinig voorkomt!) Ik heb na beƫindiging van het gesprek eerst 10 minuten door de kamer staan springen, zo blij was en ben ik nog steeds.
Al komt de spanning nu ook wel, het is natuurlijk wel allemaal nieuwe voor me. En ik moet altijd even wennen aan nieuwe situaties. Maar dit is wel een hele nieuwe uitdaging, en daar was ik wel weer aan toe op werkgebied.
Nog 2 vrije weekenden en dan mag ik beginnen! Eerst een weekendje meewerken en het weekend daarop draai ik al mijn eerste slaapdiens alleen!
Maar eerst volgend weekend 'uitrusten' in het Duitse Cochem. Samen met Harry, Dini, Christiaan en Esther, en ons gezinnetje.
Dus zou de keuken er dan (eindelijk) staan kan ik hem niet eens meteen uitproberen.........Maar ach nah 3 weken keukenloos te zijn geweest, kan dit er nog wel bij.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel plezier met je nieuwe werk. Met welke doelgroep precies? En ik weet hoe spannend een eerste slaapdienst alleen is....... waar halen ze die naam SLAAPdienst toch vandaan? Na verloop van tijd wordt dat wel beter gelukkig.

Gr Rob

Anoniem zei

had nog geen tijd gehad om te reageren maar hier is ie dan!
ik vind het super dat je een nieuwe baan hebt.
ik hoop ook dat je daar geweldig werk aan hebt en het ontzettend goed naar de zin zult krijgen!!
wel spannend,


groetjes miranda.

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!!
Ik hoorde het van papa....
Hopelijk zal je het daar erg naar je zin krijgen.

Fijne Vakantie en hopelijk tot gauw..

Laat weer eens wat van je horen!

Je zus Ka.