24 november 2007

Koekje!!!



Omdat mamma soms een beetje druk is (of doet...........) zal ik maar eens wat posten hier.

Ik ben Tygo voor friends en family wel bekend!


Zoals jullie wel weten zijn pappa en mamma begonnen om mij naast overheerlijke mammamelk, ook ander eten te geven. Ik vind dit niet altijd even leuk en zeker niet lekker!

Ze begonnen met brocolli. Brrrrrrr! Oma Els heeft gelijk hoor, niet te eten dat spul maar toch hebben ze me dat een paar daagjes achter elkaar gegeven. Maar gelukkig was het toen tijd voor wat anders.
Jippie fruit! Banaan was aan de beurt de 1ste keer, kijk dat smaakte al een heel stuk beter. Lekker zacht en zoet!
Wat ik ook lekker vind is peer, als deze goed rijp is slurp ik die zo weg (jaha in stukjes nog wel, terwijl ik puree eigenlijk een stuk makkelijker vind hoor!)


Maar gister was het ineens feest! Mamma was (weer) eens experimenteel bezig en dacht dat ik vast wel eens wat anders lustte, misschien iets hards om op te knabbelen? (heb namelijk nogal last van mijn ondertandjes die doorkomen, en gelukkig is de 1ste er sinds gister!!)
Dus had ze een baby-berenkoekje van Bambix te voorschijn gehaald. Na een voorzichte eerste sabbel erop (vind nieuw eten namelijk nogal spannend en hou het ook niet zelf vast dan hoor) greep ik het met beide handen vast, want........................

Koekjes zijn lekker!!!!! Ik heb een half koekje helemaal opgepeuzeld. En soms was hij ineens weg en dat vond ik echt niet leuk hoor, maar gelukkig was daar mamma en die toverde (hoe doet ze dat toch??) ineens mijn koekje terug! Lief hé.


Dus wil je me blij maken, neem koekjes voor me mee!!


Mamma heeft er ook nog foto's van gemaakt, zijn ze niet schattig?


Kwijltje van mij en handkusjes van mijn grote broer Luuk en grote zus Nina!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Tygo, vergeet nu niet je tandje ook eens te poetsen, zeker in deze tijd van het jaar...... Koekjes zijn leuk, maar onthoud:

Bananas Rules !!!!!!!!

Douwe

Anoniem zei

Leuk foto's en als ik er aan denk zal ik koekjes voor je mee brengen als ik volgende week kom.
En groot gelijk hoor, Borcoli is echt niet te eten, ben ik helemaal met je eens.

Groetjes en een dikke kus van Opa Jaap en Oma Els

Marloes zei

Lieve Douwe,

Kun je daar beter mee je wipstoel ondersmeren dan met een bambix-koekje? Mmmmmmmmmm dat moet ik dan eens gaan uitproberen!
Bedankt voor de tip, ook van het tandjes poetsen want dat hebben mijn pappa en mamma nog niet gedaan. (is dat leuk trouwens??)

Dikke lebberkus, Tygo

Anoniem zei

Ohhhh
Als je dan toch kust...
Nu je een tandje hebt kan je daar een extra dimensie in aanbrengen! heb ik vandaag nog gedaan, kijk maar op mama's wang! Mooi he, maar ik heb er ook al wat meer......
En hoezo smeren? ik ben een hele schone baby! ( ja dat ben ik wel!)
Douwe met knabbelkus