24 februari 2008

Nieuwe kasten

Door (te)veel spullen/kinderen/bewoners in dit huis, kampen we met structureel ruimtegebrek. De oplossing daarvoor is meer kasten. Nu zul je denken:"nog meer!!?? Het staat daar al zo vol!"
Dat moet ik met je eens zijn, maar wonder boven wonder lijkt het huis nu ruimer (want opgeruimder) En ze zijn mooi, en ze passen echt super bij de rest van de in koloniale stijl meubeltjes.
Nog spannend detail, Marloes de onbesluitvaardige (ik zei de gek) is maandagavond naar Eibergen; of beter ST Isidorushoeve; geweest om ze in het echt te gaan bekijken en aan de hand daarvan hebben we de beslissing genomen om ze allebei te kopen. Goed hé. Ik ben helemaal trots op mezelf.

Dankzij de grandioze hulp van Jaap was het een drukke maar productieve dag. De nieuwe kasten staan op hun plekje, en de voormalig tv-kast nu verbouwd tot bovenkast van de computerkast. (was een freaky-idee van Frank en wonderbovenwonder nog een goede ook!)
En mijn mamsje is nu in het bezit van een paar mooie mary-jane crocs met jibbitz! Dus ben nu niet meer de enige met van die mooie campingklompjes. (en eerlijk is eerlijk, ze zitten ook wel zaaaaaaaaalig hoor!) Tja je moet toch wat doen als de heren druk aan de klus zijn, Winkelen dus! Hoe vaak krijg je nu de kans om zonder kinderen het huis te kunnen/mogen verlaten, dus als ik die dan heb, grijp ik die met beide handen graag aan!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben nu wel benieuwd hoe jullie kamer er nu eruit ziet! Fotootje????? Hier verder alles oke. Gr Rob

Marloes zei

Zal eens kijken wat ik kan doen qua fotootje. Nadeel van de nieuwe kasten is namelijk dat je nog meer kwijt kunt raken! Dus geen idee waar de camera is...............

Anoniem zei

Ik zal gauw eens komen kijken hoe het er bij jullie nu uit ziet met al die kasten....
Goede reden om weer eens wat af te spreken!?!?

Liefs Ka.

Anoniem zei

camara ligt waarschijnlijk dan in een van de kasten? Of waar Frank hem dan ook die zaterdag, toen hij even ging opruimen hem in gestopt heeft.

Maar de crocs lopen lekker.

Liefs uit Enschede